Samsung WW90DG6U25LK - Reviews

• Test panel 7.8 aug 2024

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW90DG6U25LK op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

j******************@h********** 12-08-2024

Stille wasmachine onhandig in gebruik

Geschreven voor: Samsung WW90DG6U25LK

Wij hebben de wasmachine mogen testen. De wasmachine is erg stil en wast tot nu toe netjes alles schoon. Zelf hebben wij een Miele wasmachine en vinden daar de verschillende wasprogramma’s overzichtelijker en kun je direct een programma kiezen en de temperatuur en toeren aan passen bij deze Samsung moet je veel scrollen en dat staat ons een beetje tegen. Het AI systeem hebben wij nog niet uitgebreid kunnen testen en een app voor de wasmachine vinden wij wat overbodig, wij regelen liever alles op de wasmachine zelf.

Pluspunten

• Stil
  • Strakke uitstraling

Minpunten

• Onduidelijke programmering
  • Teveel scrollen

Quincy 11-08-2024

Goede wasmachine voor grote wasjes

Geschreven voor: Samsung WW90DG6U25LK

Wij hebben deze wasmachine mogen testen. Deze werd geleverd door PostNL Extra Home. Deze werd netjes geïnstalleerd op de gewenste plek. De wasmachine heeft een nette uitstraling en hier kan tot 9KG in. Tijdens het installeren kun je de SmartThings app downloaden en koppelen aan de wasmachine. Zo krijg je als deze klaar is een melding op je telefoon. Ook kun je via de app de gewenste programma’s selecteren. Hier kun je makkelijk aangeven op hoeveel toeren, hoeveel keer spoelen, welke temperatuur en nog veel meer. Via de app heb je de mogelijkheid om de AI energy mode te gebruiken. Hier kun je de eco mode instellen zodat je water en stroom bespaart. Via de app kun je ook zien hoeveel water en stroom er gebruikt is, erg handig. De wasmachine beschikt over enorm veel programma’s waar onder hygiënisch stoomprogramma om je kleren te stomen of de supersnelle superspeed mode welke ervoor zorgt dat je was in 39 minuten klaar is. Overal is het een stille wasmachine. Mocht je het geluidje vervelend vinden dan kun je deze via de app uitschakelen.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Meerdere programma’s
  • Superspeed programma
  • AI technologie
  • Inzichten via de app

Minpunten

• Geen speed mode per programma

Lynn 06-08-2024

Veelzijdige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90DG6U25LK

Deze wasmachine heeft veel verschillende wasprogramma's. De meeste heb ik inmiddels uitgeprobeerd, vooral de snelle programma's zal ik naar verwachting het meest gebruiken. Met neme het supersnelle Super Speed programma waarmee je 5 kilo wast in maar 39 minuten. De wasmachine heeft ook een app, heel handig maar ik vergeet deze meestal te gebruiken omdat programmeren via het display evengoed kan. Een aantal programma's kunnen 9 kilo aan, maar de meeste 2, 4 of 5 kilo. Heel handig is dat de machine zelf meet hoeveel was er in de machine zit en past daarop zijn programma aan Ik ben erg tevreden over deze wasmachine, hij wast goed schoon, maakt weinig geluid en is zuinig.

Pluspunten

• snelle programma's
  • geluidsarm
  • wast goed schoon

Minpunten

• geen

Robbie010 04-08-2024

Stille kracht patser

Geschreven voor: Samsung WW90DG6U25LK

Ik had het genoegen om de Samsung WW90DG6U25LKU3 Wasmachine te mogen testen.
Ik was positief verrast, de wasmachine is namelijk ontzettend stil op verschillende functies en zelfs tijden het centrifugeren.
Wat mij ook beviel was de vele functies waaronder de snelle was, waardoor je in maar liefs 39 min een schone was, hebt.
Ideaal als je weinig tijd hebt.
De AI-functie zijn beperkt op tot bepaalde was opties, best handig omdat hij de wastijd aanpast op het gewicht van de was.
Tevens is de wasmachine te verbinden met je telefoon, handig om te weten hoever je was is of als hij klaar is, maar voor mij niet echt een toegevoegde waarde.

Kortom, een goede stille machine met een behoorlijke lijst functies.

Pluspunten

• AI
  • Stilte

Minpunten

• AI beperkt tot bepaalde functies

Maya wast 29-07-2024

lekker stil

Geschreven voor: Samsung WW90DG6U25LK

We hebben deze wasmachine nu ongeveer 3 weken in huis om te testen. De machine oogt heel strak en luxe. De aflevering naar zolder en aansluiting is netjes gedaan door de monteurs van PostNL Extra@Home. Dit was de eerst keer met deze afdeling, maar het ging dus prima.
Het eerste wat opvalt aan de machine is dat hij erg stabiel en stil is.
Normaal gesproken konden we onze oude wasmachine beneden horen. Deze dus niet. Alleen via de app horen we een piepje als het programma klaar is. Helaas is het korte piepje niet te veranderen in een langer muziekje. Waardoor je snel de kans hebt dit te missen. Wellicht iets voor een volgende versie van de app?
Al diverse programma ’s getest. Wat wel jammer is dat er bij heel veel programma ’s een veel kleinere maximale belading wordt aangegeven dan de 9 kg die er in kan. Overigens is dit blijkbaar een advies want de machine geeft niet aan dat hij te vol is; ook al stop je er meer dan de 2 of 4 kilo die dan in de tabel staat, hetgeen wij wel heel erg weinig vinden. Maar zoals net genoemd, wordt de was ook prima schoon bij grotere belaging dan maximaal wordt aangegeven.

Pluspunten

• erg stil
  • via app zien hoe lang nog

Minpunten

• veel programma 's niet aan te passen met toeren